Tuesday, March 10, 2009

Napokon novosti u vezi faksa!

Dakle, nakon milijun poslanih mejlova i sastanaka s profesorima, Tome i ja smo napokon nasli neke predmete. Doduse ne sve ali iskreno, ni neda mi se vise traziti. A niti mi se da imati vise predmeta. Bitno mi je da smo nasli nekakvu zamijenu za Slucajne procese, jer je to najbitniji predmet u ovom semestru. Na Matematici smo nasli Selected topics in probability theory (to nam nije zamijena za nista, ali eto mi smo nadobudno odlucili ici na taj predmet tek toliko) i Stochastic financial mathematics 2 koji je zamijena za Slucajne procese.

Eh da, kraj imena ovog drugog predmeta vidite broj 2, sto znaci da su oni prvi dio tog predmeta polozili prosli semestar, tako da cemo mi morati sami nauciti prvi dio ako zelimo poloziti taj predmet. Vidite kako smo nadobudni! LOL haha...mislim stvarno, sta je taj Bec ucinio od nas! Bas je nas dopalo to da jos nesto dodatno moramo ucit, a inace se nezna tko je nadobudniji od nas dvoje :D:D Dobro ajd, moram priznati ja sam malo nadobudnija nego Tome, ali svejedno... :)

A sto se tice predmeta sa Ekonomije, bili smo u ponedjeljak na Business English (da, da, jos jedan dodatni predmet) :) i poslije predavanja razgovarali s profesorom o tome kako su nam na Ekonomiji rekli da inace ne primaju studente s drugih fakulteta, pa sad vise neznamo hocemo ostat tu ili ne, na sto je on rekao: "mora da je doslo do nekakve zabune, jer kod nas ima dosta studenata sa drugih fakulteta".

Ja sad vise nista neznam, ali uopce mi se vise niti neda zamarati s tim. Bit ce sta bude. Ici cemo na ove predmete sa Ekonomije koji nisu na doktorskom studiju, pa ako nas prime super, ako ne...a eto ionako ste vec mogli zakljuciti da smo postali nadobudni, pa sto nebismo onda odlazili i na faks i jos dodatno ucili?! U biti, necemo ici na sve predmete. Otpisali smo Money & Banking (Financijska Trzista). Kao prvo, poklapa nam se s nekim predmetom sa Matematike. Kao drugo, predavanja su ubitacno dosadna. Profesor je jednom nogom u grobu i ne bih ga razumila ni da mi hrvatski prica, a kamoli engleski. Kao trece, ekipa na tom predmetu je blago receno ocajna. Svi neki 'bitni' i ozbiljni ko da imaju 1465548 godina, a ne 20-25. Kao cetvrto, cula sam da je to kod nas isto lagano za polozit, pa eto...to ostaje za nagodinu.

Evo jos jedan dokaz nase nadobudnosti. Otpisali smo predmet sa Ekonomije koji je relativno lagano za polozit da bi slusali predmete s matematike koji su puno puno tezi. A u biti tko zna sta cu vam u iducem postu o faksu pisat... Sad sam tek vidjela da taj Money & Banking nosi 8 ECTSa... hm... :/

Sto se tice ekipe s faksa...Ajme majko! Ovi s matematike nisu normalni. Sve neki streberi! Na faksu ima veliki hodnik gdje su stolice i stolovi kao u kaficima. Pod pauzom smo isli malo prosetati okolo kad ono, svi sjede tamo i uce i nesto rjesavaju...Vidjeli smo samo jednu ekipu koja nesto kao prica i nema knjige na stolu, ali i medju njima se nasao jedan koji se iskljucio iz razgovora i nesto svoje rjesavao. A na ovim predmetima koje slusamo, svi se nesto javljaju, izlaze na plocu, a mi ko da smo s Marsa pali.

Jedino mogu reci za ovu ekipu s Business English da su onak neki ok...premda je i tamo bio jedan koji je milijun i jedno pitanje postavio tokom sata, tako da ga je vec i profesor poceo ignorirat, al svi su ostali vise manje ok.

E da, na ovim predmetima s Matematike nas ima 7-8 u razredu, tako da cemo kad tad i mi morat na plocu. Hihi :)

Eto, mislim da je to to sto sam imala za reci u vezi faksa. Stavit cu ovih dana na blog i slike faksa. Jedino sto mogu reci da je labirint u pravom smislu rijeci. Uski hodnici, cudno organizirani, ali makar imaju putokaze. A mi se zalimo kako su kod nas cudno numerirali ucionice. A valjda im je to neka fora na matematici, sta ja znam. Al fora im izgleda taj veliki hodnik gdje svi uce. Imamo cak i pokretne stepenice haha.

Ok, dosta sada o faksu, idem sada pisati jedan normalniji post :) Ako bude jos kakvih novosti, znat cete ;)



EDIT: Eh, taman nakon sto sam kliknula na 'Publish post' dobila sam mail od prof. Vondraceka:


Poštovana kolegice Bucić,
sadržaj kolegija Stochastic financial mathematics 2 je dosta drugačiji od sadržaja
kolegija Slučajni procesi. Više bi odgovarao sadržaju kolegija Financisko modeliranje 2,
s tim da je dosta napredniji.

Ajde, barem nam nije dosadno...

No comments:

Post a Comment