Saturday, March 7, 2009

Evo da napokon napisem koju rijec

Evo da i ja napokon napisem koju rijec.
Nekima sam vec napisala nesto slicno u mailu, ali napisat cu i ovdje.
Dakle, stigla sam ovdje u nedjelju, 1.3. Vozili su me moji dragi roditelji i brat (ah, jesam damica, hihi). Ozbiljno, neznam kako bih se snasla bez njih sa svim tim stvarima, pa doci od vlaka do doma i slicno... Ali eto hvala Bogu da su oni htjeli ici samnom. Oni su ostali tu do ponedjeljka popodne a u medjuvremenu su isli samnom po gradu pokusavajuci skupa samnom naci faks, tecaj njemackog i stvari koje su mi bitne tu u Becu. U nedjelju navecer smo isli u centar i otad jos nisam stigla uopce posjetiti strogi centar jer cijelo vrijeme letam, ali pretpostavljam da cu to obaviti danas.
Uglavnom, dom je odlican, jest da je malo udaljen od centra grada, ali je promet ovdje jako dobro organiziran, tako da mi treba 20ak minuta do grada. Evo ovdje slike doma (sa njihove stranice):








Kao sto vidite, sobe nisu nista specijalno, ali ne trebaju niti biti, jer su ipak studentske sobe i imam sve sto trebam – krevet, stol, police, ormar, kupatilo. Sto je najbitnije, za razliku od nasih domova, ima mjesta. Na svakom katu na jednom i na drugom kraju hodnika ima zajednicka kuhinja sa mikrovalnom, mini pecnicom, sporetom, friziderom i svatko ima svoj ormaric na zakljucavanje gdje drzi potrebne stvari. U domu ima i sauna, soba sa umjetnim kamenjem za penjanje, cafe bar, soba za pranje vesa, teretana (20€ po semestru i koja je btw u mojoj zgradi, odmah ispod mene hihi).
Cimerica mi je iz Mongolije, kad smo se upoznale nisam ju bas razumila kako se zove, pa sam ju zvala Muci (tako se moja macka zove), kasnije sam saznala da se zove Ultzi, al dobro slicno je to. Uglavnom, ona ima 19 godina i ostat ce tu studirat, nije dosla na razmjenu.

Idem na tecaj njemackog, imam predavanja svaki dan od 15 – 17:30. Da, da, dva ipo sata njemackog svaki dan! Ali je dobro sto cijelo vrijeme moramo komunicirati njemacki (ili engleski) pa brzo ucimo. Vec nakon drugog dana smo imali za zadacu napisati sastav o sebi. Doduse nista 'napredno', nego onako u stilu – ja sam Tamara, imam 22 godine, dolazim iz hrvatske, sada zivim i studiram u Becu, imam brata Nikolu,....
Ali svejedno, i to je dosta nakon 2. dana :)

1 comment:

  1. O pa lijepo je tebi tu, pozdrav from Croatia, hihi...

    ReplyDelete