Tuesday, July 14, 2009

Ottakringer Brauerei (14.07.)

Danas sam sa svojim dojckursom isla na eskurziju u posjet pivnici Ottakringer. Ottakringer, poznato kao studentsko pivo i vrlo dobro pivo....Eto, morala sam otici vidjeti kome mi studenti ostavljamo tolike novce

Ovaj toranj je samo uspomena na nekadasnju pivnicu, danas je premal da bi se koristio

Razgledanje krece od Ottakringer shop-a

Ottarocker - special edition Ottakringera koje se inace prodaje samo na koncertima. Ottakringer ste vec imali priliku vidjeti na mnogim mojim slikama (ono zuto pivo)

Nakon razgledavanja shopa, krece predavanje o proizvodnji piva...eto da naucim napokon i nesto korisno na tom dojčkursu :D:D

Slad - dusa piva

Proces proizvodnje piva

Proces punjenja piva...Navodno imaju najbrzu masinu za punjenje piva u Europi. U 1 sekundi napuni 11 boca.

I secer na kraju...pivnica...a ne brinite se, mozete dobiti i vodu i sokic i bezalkoholno pivo...ja sam pila vodu...nakon 2 piva :)


No comments:

Post a Comment