Tuesday, July 14, 2009

Kreuzenstein (12.07.)

U nedjelju smo bili u dvorcu Kreuzenstein, u mjestu Leobendorf, par kilometara udaljenom od Beca. Dvorac datira iz 12. stoljeca, ali je tokom vremena bio jako ostecen, te trenutno na njegovom mjestu stoji isti dvorac, nesto kasnije izradjen.

Evo par slika koje sam putem do tamo uslikala. Zanimljivo, umjesto da prodaju ko zna kada ubrano cvijece, ljudi su na cestu stavili znak da stavis u kasicu par centi, ovisno koliko cvijetova hoces i sam si izaberes cvijece.

Malo "umjetnickih slika" po prekrasnom vremenu

Schank Paul?? Ili Sean Paul?? :D

Dakle ovo je taj dvorac. Da bismo dosli do njega, morali smo proci kroz ovu sumu u kojoj je sve puno komaraca sa svih strana. I to nekih nenormalnih komaraca, jer su cak i mene napadali, a mene inace ne vole...tako da smo bili ko vitezovi, morali smo se boriti protiv spodoba na putu da bismo na kraju dosli do prekrasnog dvorca :)

Takodjer mozete vidjeti izvedbe dresiranih orlova...to sam odlucila propustiti, jer nisam imala dovoljno novaca, a ionako se moze sa strane vidjeti :)

Malo pogleda sa brda..

I...dvorac Kreuzenstein. Mene je odmah podsjetio na Trnoruzicu. U biti, kasnije je zena i rekla da su u to vrijeme zene imale frizure onako poput 2 roga i preko njih veo. Kao u Trnoruzici. Mislim da je ona zla vila imala takvu frizuru :)

Nazalost, nije se smjelo unutra slikati. Ali unutra je sve puno nekih starinskih stvari, npr. u kuhinji je svo to starinsko posudje, stolovi, stolice, lampe...ima jedna soba u kojoj su viteski oklopi, njihovi macevi, stitovi i ostalo oruzje...ma prekrasno

No comments:

Post a Comment