Monday, July 6, 2009

Grill party (11.06.)

Dakle, prije mjesec dana smo imali grill party u dvoristu doma

Suraj (Indija, financijski matematicar kojemu je velika zelja doci u Hrvatsku hehe), Jordan, Anna (Ukrajina) i dobra stara Dasa

Viktorijo (Srbija), Haris i Dino (Bosna)

Ja i meine beste cimerica :D nazalost, sada ex-cimerica :( morale smo se odselit :(:(

Suraj, Anna, Dasha, Slava (Ukrajina) i Haris

Tko je?

Vesela druzina. Ova prva cura (Rebeka) je nekad zivjela u mojoj bivsoj sobi. Odselila se onaj dan kad sam ja dosla. Tako da je ona prva osoba koju sam ovdje upoznala :)

Dasa vodi poslovne razgovore

Marlene, Ja, Dasa i pola Jordana

Afterparty u Baru

Dasa i Viktorijo

LOL, whatever :D

Kasnije smo zaigrali bilijara

Sta on meni tu objasnjava?? Pa znam ja bolje od njega igrat :D

Vidi me, jesam opasna :D

Aldin (moj partner u bilijaru), Viktorijo i Slava

Hitler is back

Jordan je nesto jako bjesan jer nemoze doci do bilijara

Bas smo süß

Ajjjoj sto me Dasa voliiii :)

After after party kod Viktorija :)








No comments:

Post a Comment