Thursday, May 21, 2009

OPET Dunav :)

Danas je bio jos jedan prekrasan dan. Koji sam naravno opet provela na Dunavu. Ovdje postoje one fore za uzet city bike (koji bas i nije cemu) za neku malu lovu, ili rent-a-bike koji je malo skuplji al ajd. Uglavnom, ekipa uzela bicikle, ja svoje role i fino se vozali od 14 do 19 h. Sa samo jednom malom pauzom. Al bilo je super!


Ljudi ovdje pustaju zmajeve......nesto rade...nemam pojma :) ono u pozadini je neko drvo naopako objeseno (et budala) :D
...skacu u vodu sa skijama za vodu...
...skijaju na vodi, kupaju se, suncaju se, rostiljaju, svasta rade...
A mi se vozamo...
I slikamo :) Tu smo malo stali odmorit i "igrat" nogomet. U biti, bzvz smo sutali loptu. (imala sam patike u torbi)
Na slici: Muhamed (mislim da je iz Palestine), i stara ekipa koju ste vec vidjeli na slikama - Dasa, Haris i Jordan

Pauza za popit pivo i limunadu. Muhamed i Dasa pozorno slusaju Harisa sta prica
Jordan spava, a i ja sam skoro zaspala
A Haris i dalje melje :P

I nakon toga smo presli isti put nazad i osli kuci. Presli smo jedno 12-13-14 km, tko zna.
Al danas je stvarno bilo prekrasno, ja sam se stvarno zaljubila u ovaj Wien i Dunav. Majko, ostajem ovdje! :D:D

2 comments:

  1. Imaš dozvolu za ostanak u tako lijepom gradu samo ako ću i ja biti s tobom. Važi?

    ReplyDelete