Monday, May 11, 2009

Donauturm (Vienna by night)

Evo, napokon sam i ja bila na tom famoznom Donauturmu. Donauturm je druga najvisa gradjevina u Austriji, visine 252m. Ima 2 lifta koja u roku 35 sekundi dodju do platforme na 150m visine. Ima i 2 restorana, u koja nazalost nismo mogli uci, jer je tu vecer bila noc punog mjeseca, pa su svi stolovi morali biti rezervirani.

Ovako izgleda toranj izvana (mozete ga vidjeti i na jos nekim mojim slikama kad sam slikala Dunav)Vjetar je toliko puhao da me skoro odnio (sto i nije neki problem s obzirom na moju kilazu :D)
Sa 'uredno' zavezanom kosom
Vienna






Nisam sigurna, ali mislim da je ova gradjevina na sredini slike Rathaus

Prater


I par neuspjelih ali zanimljivih slika


3 comments:

  1. Nisam sigurna, ali mislim da je ova gradjevina na sredini slike Rathaus ... eto ja te osiguravam da je ;)

    ReplyDelete
  2. na nekoj od ovih slika je i moj dom. znam da sam vidjela crkvu koja je tu u blizini doma pa sam ju slikala, al sad ne kuzim po slikama gdje je tocno

    ReplyDelete